Skúsenosti klientov

27.04.2013 13:25

 

Anna Galvankova-Kysucke nove Mesto- kolísavý tlakNa kolísavý tlak som sa liečila asi 5 mesiacov s tým že som užívala tabletky od tlaku. Po 2 baleniach produktu Long Life mi lekárka tablety vysadila. Teraz už tablety od tlaku neužívam vôbec.
Kluková Alena Partizánske- energiaPo dlhodoboej únave a vyčerpaní som vyskúšala výrobok na energiu Vitality a bola som veľmi prekvapená z výsledku.Po jednej tablete som získala hneď energiu, ktorá mi vydržala do neskorého večera.
Dadová Renata-Partzánske-kolenáMala som problém s kolenami , ťažko sa mi vstávalo aj zlá ohybnosť.Začala som užívať produkty Dr.Egrt a už po jednom balení Arthronu som cítila úľavu a ľahkosť v ohybnosti.
Maňáková Anna-Horná Maríková, vysoký tlakNa vysoký tlak som sa liečila 2roky, s tým že som užívala tablety od tlaku ráno a večer, tablety na rozriedenie krvi ráno a večer a tablety na zvýšený cholesterol. Po 2 baleniach produktu Long Life mi lekárka všetky hore uvedené tablety vysadila. Cítim sa výborne, dokonca sa cítim vitálnejšia a nabitá energiou. tiež som mala problémy so žalúdkom dlhodobo, vzhľadom na to, že som užívala denne viaceré tablety o ktorých som písala. Po 2 baleniach produktu Probiotika sa cítim výborne, už nemám problémy s pálením záhy, už ma permanentne nebolí žalúdok, ba dokonca môžem jesť stravu, ktorej som sa predtým vyhýbala.
Tóthová Nikola -Piešťany- chudnutieZa necelé 2 mesiac som schudla s koktejlom 7 kg.
Fydrich Antonín-Trenčín-chudnutieZa 2 meiace som schudol 8 kg a 1,5 z konfekčného čísla.Užíval som koktejl čokoláda a teblety deň a noc.
Beňo Robo-Bratislava ,vitalitaProdukt Vitality je dobrá vec. Pri dlhých jazdách autom mi to pomáha viac ako povzbudzujúce nápoje, ktoré som kupoval aby som nezaspal. Okrem toho užívam aj Sterox. Možno mi dlhodobo pomáha práve ten, lebo celý som vitálnejší a moja priateľka sa viac usmieva.
Konečná Ivana-Kyjov ČeskoVazelína s medem : Tento produkt jsem dostala ve startovacím balíčku,Jelikož jsem dlouho hledala produkt na manželovi problémy,tak jsem se rozhodla jej vyzkoušet.Žádný produkt před tímto nebyl,který by pomohl. Manžel,jelikož je po CMP upoután na lůžko,potřebuje speciální péči.Je dost náchylný k proleženinám a dekubitům a musí se několikrát denně polohovat.Na pravé straně,kde leží nejvíce,se mu udělali proleženiny velkého rozsahu a byly dost červené a měl v nich zánět.Několik měsíců se my nedařilo najít takový produkt,který by pmohl.Až jsem zkusila tuto vazelínu s medem.Po druhém natření se horkost zmenšila o 70% a zarudnutí začalo taky ustupovat.Když jsem viděla ty výsledky,tak jsem byla ohromena,že jsem ještě ten večer sedla k PC a udělala objednávku,která se skládala z : 2x vazelína s medem,1x vazelína s levandulí ( manželovi na ruce a chodidla,po prvním natření zlepšení o 15%) a také 1x svalovou terapii -aloe vera. Po vymazání krabičky se problémy zmenšily o 90%.Na některých místech vůbec není poznat,že tam jaký problém byl,nejsou ani jizvičky,kůže je tak zdravá,že by nikdo nic nepoznal.Na dalších místech se to velmi dobře a rychle strácí. Manželovi je 74 let,takže je kůže náchylnější. Svalová terapie aloe vera : Přes den my otekla velmi noha,měla jsem velké bolesti a nemohla nani stoupnout.Místo prášků od bolesti jsem okamžitě sáhla po tomto produktu,Natřela si nejvíc bolavá a oteklá místa (kotníky a nárt) a po chvilce jsem cítila nejen velkou úlevu,ale i otok se zmenšil.Tak to zopakuji ještě aspoń jednou,než půjdu spát. Manželovi tímto produktem namažu postižené klouby. Vím,víc než určitě,že budu produkty,které pomáhají na 100% a jsou cenově dostupné kupovat.Jsem ráda,že mám tu možnost být distributorem a pomáhat nejen sobě i manželovi,ale také ostatním lidem. ZDRAVÍ SI NEKOUPÍME,ALE DOBRÉ A KVALITNÍ POTRAVINOVÉ DOPLŃKY A DALŠÍ PROSPĚŠNÉ PRODUKTY ANO. Přemýšlejme,co,v jaké kvalitě a za kolik kupujeme.Není určeno,že to co je drahé,tak musí pomoci.Nevyhazujme peníze. Vlastní dlouholetá zkušenost.
Brončekova Ivana -ŽilinaTo som si pomyslela, keď som sa dozvedela moje krvné výsledky, vždy som mala nedozreté krvinky, nízku zrážanlivosť krvi a málo bielkovín. Teraz je všetko v normále :)
Cibuľa- PrievidzaUžívam produkty Dr.Egrt na chudnutie 2 mesiace a zatiaľ som schudol 12 kg. Užívam slim shake, tablety fat burner a aloe na detox.
Grejtáková Mária-PrešovS manažérkou Mgr. Adriánou Švirkovou sme mali prenajaté priestory v Ruskom Dóme v Prešove, čomu vďačíme pánovi Sekerákovi, kde sme robili poradenskú službu ľuďom, ktorí to potrebovali. Najväčší dopyt bol po produkte Aloe Vera a Health Feet spray. S Mgr. Adriánou Švirkovou sme si urobili prezentáciu, kde sme odprezentovali produkty Dr. Egrta. S dobrým ohlasom som sa stretla v Rehabilitačnom centre, kde som lekárke ponúkla produkt Vazelína s Aloe Vera. Na Internej ambulancii všeobecného lekárstva som ponúkla produkt Cukravit, ktorý mal veľmi dobré ocenenie od lekárky. Prosíme láskavo si v prílohe pozrite prezentáciu o produktov od Dr. Egrta, na ktorej sme poradca a manažér spoločne pracovali. Prikladáme aj leták, ktorým sme dôležité produkty prezentovali na verejnosti.
Evka Nová BańaEvi - Nová Baňa Zaregistrovala som sa kvôli výraznej zľave na výrobky aloe, keďže som bola po chorobe a musela som si dať do poriadku telo. Zdravie je pre mňa veľmi dôležité, nakoľko som samoživiteľka rodiny. Zdravím a kvalitnými výrobkami (vazelíny moja srdcovka :o) to začalo... Každý mesiac si naviac zarobím priemerne 200-400 euro a čo je na tom najkrajšie - stúpajúca tendencia. Okrem zdravia a peňazí na lepší život, tu nachádzam rozvoj a vzdelávanie, podporu, cestovanie a hlavne skvelých ľudí. Úspech a pohoda sú nákazlivé ... :o)
Katka -BratislavaServus Janči, tak si predstav, práve som ukončila moje merania a mám opäť ďalšie svedectvo a zaujímavý výsledok. Aj keď to zapisovanie mi dalo troška zabrať, lebo nemám rada takéto zapisovanie, ale vec je nasledovná. Je to tu Od 9.1.12 - 5.3.12..čo sú 2 mesiace, som na váhe „zhodila“ 4kg, na hrudníku 13 cm dole, na páse 10 cm dole, na bokoch 7 cm dole, na stehnách 2 cm dole. Naozaj žiadne hladovanie 5 x do dňa pravidelná strava- čo naozaj musí byť, raňajky a večere „kokteilik“ a troška som si aj dopomohla „Fat Burnerom, nakoľko pravidelne cvičím, čiže v kombinácii s pohybom je to naozaj „bezva“ a cítim sa veľmi dobre. Takže kokteilom naďalej pokračujem, lebo pri mojom rýchlom tempe života pri dvoch malých deťúrencoch je to super jedlo, ktoré ma nasýti a zároveň doplní proteíniky a vitamíniky, ktoré potrebuje každý človek dnešnej doby. Môžem každému povedať a potvrdiť, že chudnutie je ZMENA ŽIVOTNÉHO ŠTÝLU, kde je potrebné, aby si človek uvedomil a rozhodol sa, či chce alebo nechce. Mňa to naučilo hlavne myslieť aj na seba a hlavne sa starať o seba a svoje vlastné zdravie. Nemyslím to vôbec v egoistickom význame slova. Človek dnešnej doby sa musí naozaj starať o seba respektíve mal by sa, lebo sme prehlušení hlukom, krikom, stresom a všetkými ostatnými vonkajšími vplyvmi. Proces je možno dlhší ,ale po niekoľko rokov som sa naučila myslieť aj na seba a starať sa o svoje zdravie. Boli to možno aj iné udalosti zo života alebo iný spôsob života, nakoľko mám 2 krásne "hrošičky" veľmi po sebe a čakali sme tretie , o ktoré sme s manželom prišli. Niekedy aj takýmito udalosťami si človek uvedomí podstatu vášho zdravia o ktoré je naozaj nutné sa starať, najmä v týchto rýchlych časoch nášho života.
Silvester, ŽilinaCukrovku I. typu mám už 22 rokov. Preto som býval často chorý, tak každé 2-3 mesiace. Keď som našiel spoločnosť Dr.Egrt, hneď som si objednal Aloe koncentrát a Probiotika. Toto som užíval asi tak 3 mesiace nepretržite. Asi po mesiaci som zistil, že sa mi veľmi upravila hladina krvného cukru. Párkrát som si nedal inzulín, keď som sa najedol a vôbec mi nič nebolo, kdežto predtým by mi bolo strašne zle. Takisto som prestal byť tak často chorý, veľmi sa mi posilnil imunitný systém. Po 3 mesiacoch užívania som si dal asi 1 mesiac pauzu, zase som to mesiac užíval a tak to robím do dnes. Je to už skoro rok, čo som začal užívať tieto produkty a za ten čas som bol len 2x chorý. Keby som ich neužíval, určite by to bolo aspoň 6x a viac. Taktiež mám veľmi dobrú skúsenosť so Svalovými terapiami. Bolieval ma chrbát, keď som dlhšie posedel pri PC. Manželka ma natrela Svalovkou a bolesť bola do 10 minút preč. Mal som aj problémy so štítnou žľazou, očami - retinopatiu a obličkami. Bral som asi 5 druhov liekov. Postupne som vyskúšal Balance na štítnu žľazu, Long Life na retinopatiu a Prostatae na obličky. Dnes okrem inzulínu a vitamínov pre diabetikov neužívam žiadne lieky, lekári mi všetko postupne vysadili. Za toto všetko vďačím produktom Dr.Egrt, ktoré som na vlastnej koži vyskúšal a môžem potvrdiť, že sú 100%. Niektoré produkty stále užívam dlhodobo s asi mesačnými prestávkami, niektoré 4x do roka aspoň po jednom balení ako prevenciu, aby som sa znova nemusel vrátiť ku liekom, ktoré mi v konečnom dôsledku vôbec nepomáhali, len ma udržiavali a keď som ich prestal brať, bolo zle. Každému jednému odporúčam vyskúšať na svoje problémy produkty Dr.Egrt. Sú naozaj 100%.
Jana, TopoľčanyChcela by som sa podeliť o skúsenosť so šampónom Aloe vera. Po pôrode ma dlho trápilo vypadávanie vlasov. Po každom umytí som bola zhrozená. Vždy mi padali vlasy, ale toto bol extrém. Hľadala som si prácu, a tak som sa zoznámila s produktami Dr. Egrt. Hneď som začala používať šampón Aloe vera. Bola som zvedavá na jeho účinky. Musím povedať, že nesklamal, som veľmi spokojná, dlho vydrží, stačí naniesť málinko, dobre pení, krásne vonia a vlasy sú po ňom mäkučké, pružné a hebké. A to najhlavnejšie, asi po mesiaci a pol mi postupne úplne prestali padať vlasy. Zrazu som si pri umývaní uvedomila, že vaňa je skoro čistá. Od vtedy naň nedám dopustiť a dávam ho aj mojim malým deťom na vlásky, aj do kúpeľa keďže je to BIO vyrobok a Aloe vera ma liečivé účinky.
Jana, LiešnaMala som problém schudnúť, kým som nevyskúšala produkty Dr.Egrt. Vďaka koktailu Slim Shake a Aloe Vera koncentrátu som schudla za 5 mesiacov 13 Kg. Vďaka Aloe Vera sa mi upravilo aj trávenie a cítim sa výborne 
Mária, ŽilinaDlho som mala problémy s kvasinkami, vyskúšala som veľa možností (rôzne mydlá na intímnu hygienu, bylinky), no po čase sa problém znova objavil. Nakoniec som skúsila šampón Aloe vera od spoločnosti Dr. Egrt ako sprchový gél a môj problém bol vyriešený. Taktiež používam vazelínu Aloe vera či už ako balzam na pery, alebo ako krém na ruky, zádery, nohy, suchú pokožku. Zvláčni na dlho a príjemne rozvoniava.
Zdenko, Banská BystricaMal som obrovské problémy s trávením, hlavne nafukovanie. V katalógu produktov som si našiel informácie o Regenerečnom-vitalizačnom programe. Keďže nikdy predtým som si nerobil „detoxikáciu“ organizmu, tak som bol nesmierne prekvapený užívaním Aloe Vera. Po cca. 1týždni sa mi upravilo trávenie a moje problémy s nafukovaním zmizli. TELOVÉ MLIEKO ALOE VERA Výborné hlavne po osprchovaní. Moja manželka má po používaní rôznych parfémovaných telových mliekach kožné problémy. A práve telové mlieko Aloe Vera výborne hydratuje a zbavilo ju rôznych vyrážok. VAZELÍNA HARMANČEKOVÁ Na turistike mi slnko spálilo komplet tvár. A keďže vazelína s Harmančekom je aj na popáleniny slnkom, ihneď som si natrel tvár. Koža sa mi nezvráskavela, a veľmi skoro sa mi to zahojilo. SVALOVÁ TERAPIA ALOE VERA Po turistike sme dostali svalovku, a prvé čo som urobil, keď sme prišli z túry, tak sme sa natreli Svalovou terapiou. Na druhý deň sme sa cítili oveľa lepšie a ku podivu, sme išli na ďalšiu túru.
Zuzka, ŽilinaNa nohe sa mi vytvorila bradavica, ktorá pri chôdzi bolela. Skúšala som rôzne "babské recepty", no nič nepomáhalo. Už som bola objednaná na kožné, aby mi to vypálili, keď mi známi odporúčal vazelínu aloe vera od Dr.Egrt. Po jednom týždni používania bradavica zmizla :-). Veľmi dobré skúsenosti máme aj s ostatnými vazelínami a taktiež s Aloe koncentrátom, ktorý je veľmi účinný na afty v ústach u malých detí - dávali sme polovičnú dávku a vždy po dvoch dávkach afty zmizli.
Eva, MartinPozdravujem. Môžem napísať len skúsenosť s vazelínou aloe vera. Po náhodnom použití som zistila, že ju úspešne môžem použiť aj ako nočný krém. krásne sa vpije a pleť je ráno pružnejšia a živšia, odstraňuje aj nejaké podráždené miesta na pleti. Odporúčam pre suchšiu pleť.
Jaroslav, BytčaPri preventívnej prehliadke mi lekárka zistila vysoký cholesterol. V práci som sa "pochválil" svojmu kolegovi. Odporúčal mi produkt Long Life od Dr.Egrta. Keď mi povedal, aký je to produkt, hneď som si ho kúpil. Už mám svoje roky, ale po Long Life som sa začal cítiť veľmi dobre. A čo je ešte lepšie, po pár krabičkách sa mi cholesterol upravil do normy. Long Life užívam pravidelne do dnes.
Zuzana, Považská BystricaMávam bolestivú menštruáciu, vždy som siahala po tabletkách. Objavila som však prípravok Ballance, bolesti sa zmierňujú, dokonca sa utíšia. Výborný výrobok pre každú ženu 
Antónia, Teplička nad VáhomNešťastne som sa pošmykla a spadla som. Strašne ma potom niekoľko dní bolel chrbát. Kedysi mi jeden pán odporúčal Svalovú terapiu Aloe Vera, ktorú som mala doma. Po pár dňoch od pádu som sa s ňou natrela a asi sa stál zázrak. Na druhý deň ma už chrbát toľko nebolel. Neskôr som si kúpila rovno dve: Svalovú terapiu Aloe Vera a Svalovú terapiu Mentol a gaštan.
Evka, Liptovský HrádokK tejto práci som sa dostala prostredníctvom mojej známej. Pozvala ma na kávu a povedala, že začala robiť pre firmu Dr.Egrt, kde ponúkajú fantastické výživové doplnky, ktoré jej osobne veľmi zlepšili život. Upútalo ma to, pretože aj ja som mala určité zdravotné ťažkosti. Po čase som sa zaregistrovala, ale o predaji som nechcela ani počuť. Produkty z balíka som začala užívať a bola som nadšená. Zrazu som začala mať lepšie vlasy po šampóne, zmiernili sa mi problémy s pľúcami, po užívaní aloe, telové mlieko krásne voňalo. Neskôr som si dobehla po Arthron 4 a zmiernili sa bolesti v kolenách, potom som začala chudnúť užívaním kokteilov a tabliet a presvedčenie, ktoré pri prvom stretnutí s mojou známou, že ponúkajú fantastické výživové doplnky sa naplnilo.
Ondrej, Stará TuráSom čašník a skúsenosti mám s Vitality energizerom pri rôznych akciách, keď pracujem od rána do rána, tak mi dáva energiu a zvládam pracovať omnoho dlhšie a stále s energiou ktorú veľmi pri mojej práci potrebujem
Ľubor, SenicaMoje začiatky s Dr.Egrt boli veľmi jednoduché. Mojím záujmom bolo kúpiť si kvalitné Aloe Vera, objavil som ho na stránkach J. Zvaka - www.dobryshop.eu. Hneď som využil možnosť zúčastniť sa na seminári o produktoch a spolupráci s firmou Dr.Egrt. Využil som tento seminár pre získanie nových vedomostí a nadobudol som presvedčenie, že produkty sú naozaj skvelé, dalo sa tak usúdiť najmä zo srdečného a nadšeného prejavu ľudí, ktorým produkty od Dr.Egrta doslova zmenili životy. Prezentovanie vlastných skúseností nemohlo nikoho nechať chladným. Nebol som výnimkou ani ja, nadšený som utekal domov medzi známych a priateľov. Pri predaji prvých produktov som bol pomerne nesmelý, no telefonát od mojej priateľky ma nadobro uistil, že mám plnú podporu hlavne v kvalite a cielenom účinku Produktov Dr.Egrt.: "Ahoj, prosím Ťa čo si mi to predal ?" bola prvá veta. V ten moment ma zamrazilo na celom tele a mal som obavy z najhoršieho. "To že som po pár dňoch schudla 400 gramov, to je veľmi fajn, ale ja sa zrazu veľmi dobre cítim, nie som unavená, a už nemám chuť na sladké, ale hlavne ma prestala bolieť hlava po niekoľkých rokoch". Tento príbeh o účinnosti prípravkov Dr.Egrt má ešte aj "vedlajšie účinky". "No povedzte, ktorý manžel by nebol spokojný, keď jeho manželku nebolí hlava?" A pritom chcela len trochu schudnúť. Veď takto liečime aj partnerské vzťahy ?! 
Petra, MyjavaJa môžem povedať snáď len toľko, že u nás je číslo jeden vazelína Aloe vera a nechtíková. Manželovi na hemeroidy hneď po týždni zabrala Aloe vera vazelína, krásne sa mu to hojí, aj keď sa toho asi nikdy nezbaví. Tak isto aj mne, keď som bola tehotná, mal som vaginálnu mikózu (kvasinky), čo je v tehotenstve bežné, nepomohlo mi nič, čo mi predpísal doktor, možno len na chvíľku, ale pomohla mi iba Aloe vera vazelína, po nej mi kvasinky zmizli a aj dokotor sa tomu čudoval. A keď máme teraz malú dcérku, tá tiež po narodení mala detskú lupienku, alebo jej mokvala rana po štepení a nič iné nezabralo iba nechtíková a Aloe vera vazelína. Tiež keď sa poškriabe na tváričke, potriem jej ranku vazelínou a na druhý deň tam nemá skutočne ani stopu. Takže ako som spomínala, u nás je TOP vazelína. Takžiež nedáme dopustiť na šampón a telové mlieko Aloe vera, už nekupujem žiadne iné šampóny, sprchové gély ani odličovače, pretože šampón používam aj ako sprchový gél a telové mlieko mi vynahradí aj odličovadlo, dokonca si odličujem aj oči a neštípu ma. Koncentrát Aloe vera je tiež skvelý, hlavne máme skúsenosti z domu dôchodcov, kde sme niekoľko predali, pomáha krásne prečistiť hrubé črevo a aj opatrovateľky sa čudujú, ako sa zlepšil zdravotný stav niektorých pacientov. Majú pravidelnú stolicu, nemajú žalúdočné ťažkosti a cítia sa lepšie. Takže pomáha to v každom veku.
Juraj, NitraPoužíval som mesiac Arhron 4 a prestali mi pukať kosti na kolenách. Používal som Pro Ginkgo a rapídne sa mi zvýšilo myslenie, rýchlejšie premýšľam a nie som taký spomalený. Po používani produktu Vitality som bol čulý celý deň. Ži život naplno!
Robo, BratislavaProdukt Vitality je dobrá vec. Pri dlhých jazdách autom mi to pomáha viac ako povzbudzujúce nápoje, ktoré som kupoval, aby som nezaspal. Okrem toho užívam aj Sterox. Možno mi dlhodobo pomáha práve ten, lebo celý som vitálnejší a moja priateľka sa viac usmieva.
Mária, Liptovský MikulášMám diagnostikovanú osteoporózu, polyartózu, chronické ochorenie chrbtice, problémy s trávením. Užívam veľmi veľa liekov. Bola som pozvaná na diagnostiku zdravia v Centre laserovej liečby v Liptovskom Mikuláši, kde mi doporučili na moje ochorenia Probiotika, Svalovú terapiu - mentol a kostihol a Artron 4. Ako som začala užívať Probiotika, už pri prvých kapsulách sa problémy s trávením upravili. Svalová terapia - účinnosť sa prejavila už po dvoch aplikáciách gélu. Artron 4 užívam druhý týždeň a môžem povedať, že moje chronické bolesti chrbtice a kĺbov ustúpili. Doporučujem, každému, kto trpí chronickými bolesťami.
Pavel M., Liptovský MikulášMám problémy s pleťou, vyrážky, začervenanie líc, nosa. Z kožnej ambulancie som vyskúšal na moju pleť niekoľko mastí, dávali mi dusík a problémy neustupovali, skôr sa zhoršovali. Začal som požívať Vazelínu čistú a piť Aloe Vera koncentrát a moje problémy ustupujú. Doporučili mi k tomu ešte Probiotika a môj zdravotný stav je oveľa lepší, ako som chodil na kožnú ambulanciu.
Špeciálne diagnostické Centrum Medicalpartners Šúpolová DankSpoločnosť pracuje s diagnostickým lekárskym prístrojom AMP, ktorý ocenila odborná lekárska obec na výstave Slovmedica Zlatou Inchebou. Spoločnosť doporučuje produkty Dr.Egrt svojim klientom, ktorých aj následne premeria pred používaním a po používaní výrobkov. Medicalpartners dospeli k tomu, že produkty Dr.Egrt fungujú a zaberajú na každú vekovú skupinu. Keď budete mať záujem o podrobnú diagnostiku pre vašich ľudí, kontakt je na obale knihy.
výsledky MedicalpartnersAnna, Ľuborča 13 rokov trpela bolesťami nôh. Po využívaní jednej dávky Long Life bolesť ustúpila. Dnes je pani bez bolestí. Božena 74 rokov, Nováky Alzhaimerova choroba. Po dvoch rokoch spoznala svoj dcéru. Po užívaní výrobku Long Life. Peter, Dunajská Lužná Nábeh na cukrovku, po dvoch baleniach Long Life sa mu cukor znormalizoval. Alojz, 42 rokov Košice Po šiestich rokoch liečenia sa na prostatu, sa dostal k nám a po 3 baleniach výrobku Prostatae sa mu prostata upravila. Daniela, 52 rokov Zápal močového mechúra po kúpaní v bazéne, po využívaní Prostatae na druhý deň úľava od bolesti. Anton, Považská Bystrica Vodič kamiónu, v ceste dostal zápal obličky a bolesti. Nevedel zísť z kamióna dole. Po užití Prostatae bolesti ustúpili a obličky sa stabilizovali. Robo 32, Púchov Vodič kamiónu, pil som 6-8 káv denne. Na trase som vypil ešte niekoľko energetických nápojov. Stretol som sa s Vitalitou a jedna tableta mi nahradila kávu aj energy drinky a posilnila organizmus. Dnes už kávu nepijem. Slávka, Bratislava Znížená funkcia štítnej žľazy, Ballance produkt je vrátil štítnu žľazu do normálu. Helena 36r, Trenčín Búšenie srdca, po vyšetrení u kardiológa diagnóza - srdce zdravé. Diagnostikovali sme zvýšenú funkčnosť štítnej žľazy, búšenie prestalo. Peter, Považská Bystrica Podnikateľ vyčerpaný a vystresovaný so začiatkom depresií. Po využívaní produktu Ballance sa tieto stavy zlepšili a pracuje ďalej.
Romana S. Chomutov 2010V roce 2010 mi lékaři diagnostikovali rakovinu prsu. Několik měsíců jsem na základě této diagnosy absolvovala chemoterapii a ozařování, při kterém mi bohužel ňadro vlivem ozařování spálily. Spáleninu ohodnotil lékař na 3 stupeň s prognózou léčení několik měsíců. Můj manžel v té době podepsal žádost o přijetí za poradce do společnosti Kühn Company a ve startovacím balíčku byla Aloe Vera 0,5L koncentrát. PO nastudování etikety a katalogu jsem se dočetla, že Aloe je vhodná i při popáleninách, tak jsem se s ní začala mazat. Po 10ti dnech nastalo rapidní zlepšení a sám lékař se sám divil tokovému účinku Aloe. Aloe mohu z vlastní zkušenosti doporučit jako perfektní přípravek na spáleniny.
Miroslav H. JirkovDobrý den, Děkuji vám za dodání vašeho přípravku Extra Slim den a noc. Musím vám napsat, že jsem nečekal takový úbytek váhy. Před 40ti dny jsem vážil ještě 131Kg, což už bylo pomalu na jateční průkaz, ale po každodenních 2 tabletách extraslimu jsem svou váhu dokázal dostat na 115Kg a dále chci v kůře pokračovat. Pošlete mi ještě 120 tabletové balení Extraslimu,o výsledku vás budu informovat.
Lenka Koněvová – SlanýJsem lupenkářka a musím vám napsat, že vaše vazelína s Aloe Vera je bezvadná věc. Po měsíčním používání se mi psoriáza znatelně zlepšila a moje pleť už není tak suchá. Určitě vyzkouším ještě další vaše vazelíny. Děkuju, děláte dobré výrobky.
Ota Suchý – VamberkNa dovolenou do Egypta doporučuju vzít s sebou Probiotika od Dr.Egrta. Pak je jediná šance, že se z toho ………. Fakt dobrá věc a doporučuju každému.
AnonymDobrý den, musím vás jako firmu pochválit. Sterox opravdu funguje, ale trvalo to skoro měsíc…)))
Marie Novotná - LoučkyVážená společnosti, Velmi mě překvapil Cukravit svou sladivostí a lahodnou chutí. Podobný přípravek jsem ještě nikdy neměla. Mám cukrovku a je to pro mě komfortní sladidlo, které se mi vejde do kapsy, nebo do kabelky a stačí opravdu jen jedna kapka. Navíc Cukravit nemá chuť chromu, jako ostatní sladidla. Fakt jsem příjemně překvapená a cena je také dobrá.
Mária Dušičková-PrievidzaMoja dcera od narodenia mala problemy s oblickami,kazdorocne absolvujeme vela vysetreni,a vysledky mala vzdy zle.Vyskusali sme Prostatee,a po 2 baleniach mala prvy krat po 19 rokoch dobre vysledky.Tak isto mame velmi dobre skusenosti z vazelinami,hlavne s materinou duskou,ktora velmi priaznivo posobi na aknoznu plet,dokaze z vecera do rana upokojit zapalene akne.
Yvonka Júzová- PardubiceKamarádka používala kosmetiku od známé firmy a na obličeji se jí udělala vyrážka a kolem pusy až nepěkné velké fleky-začala se natírat ráno i večer Aloe tělovým mlékem a do 14 dní neměla na pleti ani stopy po vyrážce a ještě si i vyléčila mokvavou plíseň mezi prsty na rukách.Je velice spokojená,svalovku také chválí.
Yvonka Júzová- PardubiceJá zase,jak používám různou chemii na úklid,tak se mi na ruce udělal nějaký ekzém,začala jsem si to potírat na noc Tree-tree olejíčkem a přes den aloe vazelínou a krásně se mi to hojí.
Yvonka Júzová- PardubiceManželovi do koupele na nohy jsem doporučila Tree olej a jak si libuje a navíc jako bonus si pochvaluje Feet spray na nohy,což v těchto měsících je úplně super.